Powiew

lipca 05, 2017


Ostatnio widzę w swojej pracy różnych ludzi. Zachowują się na swój indywidulany sposób, myślą, czują. Przez małe, drobne gesty pokazują jakimi są osobami i jakie mają podejście do świata, życia i bliźnich. I boli mnie postawa większości osób. Ludzie ciągle narzekają. Chcą mieć wszystko podane na tacy. Nie potrafią sami czegoś znaleźć. Nie mają chęci do działania, inicjatywy. a jak już się biorą za robotę, to robią to na tak zwane "na odwal". Smuci mnie to, jakie my mamy podejście do życia. Męczy mnie widok ciągle niezadowolonych twarzy, z grymasem, ze zmęczeniem. Ciągle w biegu, pośpiechu, w pędzie po nic. Na szczęście widzę osoby, które cieszą najmniejszym słowem, gestem. W ich oczach widać blask. Ich oczy się cieszą i oni są szczęśliwi. Radośni, że im pomożesz, odpowiesz na pytanie.

Dlaczego jesteśmy tacy negatywni? Dlaczego ciągle grymasimy, wybrzydzamy? Dlaczego nie przyjmiemy życia z otwartymi ramionami i nie weźmiemy go pod swoje skrzydła? Dlaczego chcemy wszystko "odbębnić"?

Staram się każdego dnia myśleć o pozytywnych rzeczach. Uśmiechać się sama do siebie. Cieszyć się, że mogę znowu pobyć z moimi bliskimi, pomóc nieznajomym. Podziwiać naturę. Raduję się. Choć nie zawsze jest lekko i przyjemnie. Nawet w pracy, która może nie jest łatwa i przyjemna (z pozoru) odnajduję pasję.

Bo o to chodzi, aby żyć z pasją i w pasji. I patrzeć na siebie, innych i życie z uśmiechem. Z uśmiechem wewnętrznym i zewnętrznym. I wtedy żaden niewłaściwy grymas nie wkradnie się do naszego świata.


sukienka - lovelywholesale (tutaj) | kapelusz -  lovelywholesale (tutaj) | sandały -  lovelywholesale (tutaj)








sukienka - lovelywholesale (tutaj) | kapelusz -  lovelywholesale (tutaj) | sandały -  lovelywholesale (tutaj)

Odnośnie stylizacji - wraca Natalia wraz z miłością do kapeluszy. Dziś prezentuję Wam kolejne zdjęcia wykonane na wakacyjnym wyjeździe. Mam na sobie uroczą sukienkę w kwiaty z odkrytymi ramionami. Sukienka jest lekka, zwiewna, idealna na lato. Mogłaby być odrobine dłuższa, ale nie będę marudzić. Do sukienki ubrałam słomiany kapelusz z czarną wstążką i napisem Lady Di. Kapelusz jest solidnie wykonany, napis jest wyszyty. Sądzę, że kapelusz ładnie współgra z sukienką i nadaje mojej stylizacji letniego charakteru - polska aura nie daje póki co nam zaznać prawdziwego, upalnego lata. jako buty postawiłam na welurowe sandałki na szpilce. Buty mają cudowny, beżowy kolor. Dobrze prezentują się na nodze i wydłużają oraz wysmuklają sylwetkę.

Oto mój słoneczny look i powoli zbliżamy się do wpisu z fotorelacja z wyjazdu.. ale po kolei, mam jeszcze masę postów w kolejce, wiec cierpliwie czekajcie. Poza tym praca ostatnio mnie pochłania i po niej mam ochotę tylko spać. Minie kilka dni i przestawię się na nowy tryb funkcjonowania.

A Wy którą opcję wybieracie?

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Oj kochana temat rzeka, ostatnio nieswiadomie weszlam (szukalam czegos) na kaffeteria. Zaczelam czytac to normalnie wlos mi sie na glowie jezyl jak tam nieszczesliwi ludzie jada po innych cos strasznego. Dla mnie odpowiedz jest krotka: Wiecej roboty mniej przyjemnosci, a dzieci pod kontrola doroslych i problem zniknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też strasznie nie lubię narzekania. Przecież to i tak nic nie da ;/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, też zauważyłam że ludzie strasznie narzekają, wybrzydzają. Ale z tego co słyszałam w innych krajach tak nie ma, przynajmniej w takim stopniu. Ludzie są bardziej życzliwi, nie to co w Polsce ;/
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Im jestem starsza tym mniej komentuję i krytykuję ludzkie postawy oraz podejścia do życia - doświadczenie nauczyło mnie bowiem, że ludzie bardzo często przybierają maski. Zarówno radosne jak i bolesne. Czasami wstydzimy się wykazać jakąkolwiek inicjatywą, uśmiechać, okazywać emocje. Powody mogą być różne.

    Tak samo ludzie radośni mogą równie dobrze kryć w sobie dużo goryczy, bólu i rozczarowania.

    Ja staram się zmieniać siebie, nie innych - jeśli przebywanie z kimś sprawia mi dyskomfort, to po prostu ucinam kontakty z taką osobą.

    Ale każdy powinien wypracować sobie swoje podejście do relacji z ludźmi - metodą prób i błędów ;)

    Bezsprzecznie pogodna natura ułatwia życie ;)

    I nam i innym ;)

    Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i właśnie to mnie odpycha do powrotu do Polski niestety :( Klik, klik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram sie byc pozytywnie nastawiona i otwarta do innych. Piekne zdjecia, swietnie wygladasz. Marzy mi sie taki kapelusz i sukienka z odkrytymi ramionami 😍 Niestety w takich klapko szpilkach nie umiem chodzic :( a pieknie wygladaja!

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna Stylizacja Wyglądasz elegancko jak ... Lady Di
    Coraz bardziej intryguje mnie kierunek Twojej ostatniej podróży Zżera mnie ciekawośc ... gdzie byłas Ale cierpliowśc to dobra cecha , więc czekam i nie narzekam
    Życie uczy nas pokory, dystansu i cierpliwości Staram się z tej nauki wyciągac jak najwięcej i patrzeć na świat z usmniechem do ludzi a przede wszystkim do samej siebie. Narzekanie nic nam nie pomoże a tylko utrudni i zatruje zycie nam i naszemu otoczeniu.
    Każdy ma w zyciu lepsze i gorsze dnia, zdarzenia , wspomnienia. Ja staram się pamiętać tylko piękne chwile, które warto na dłużej zapisać w naszej pamięci. Bycie pozytywnie nastawionym do innych i świata ubogaca nas i sprawia, że sami do siebie się uśmiechamy.
    Zycze wszystkim więcej pogody ducha i uśmiechu na twarzy- to znacznie ułatwia zycie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem szczerze mi też zdarza się czasami pomarudzić, ogólnie staram się być zawsze szczęsliwa i nie sprawiać lopotów innych :D
    Piękna stylizacja!
    ---Zapraszam na nowy post!
    https://styluliczny.blogspot.com/-

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Piękna sesja! Zjawiskowa sukienka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie *.*
    Racja, trzema życ z pasją :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma bardzo ładny wzór, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz ! Sukienka jest przepiękna :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje w dzisiejszym świecie pozytywnych ludzi, czerpiących radość z małych rzeczy. Jesteśmy bardzo niecierpliwi, chcemy wszystko na już, a gdy to mamy - zero radości. Wszechobecny pęd mnie przeraża. Szczególnie w większym mieście i zauważam to po powrocie do domu rodzinnego, gdzie ludzie nie spieszą się tak bardzo, gdzie cieszy zwykła rozmowa z sąsiadem, gdzie ot tak wpada się na kawkę i zostaje do późnego wieczora. Bez pędu. Ten świat pędzi teraz zbyt szybko, byśmy mogli coś docenić w 100%, bez narzekania..

    Pięknie wyglądasz!!! :) <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka i sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiech jest niesamowicie ważny na każdym kroku naszego życia - działa jak magiczna różdżka!

    Ślicze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz!
    Ja na szczęście w ostatnim czasie natykam się na ludzi z pozytywnym podejściem :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje mi się, że ludzie marudzą, ponieważ żyją w pośpiechu. Wiecznie wszyscy gonią w jakimś celu i zapominają o drobnych rzeczach, które potrafią przynieść wiele radości. Ze względu na ten pośpiech wszyscy są zmęczeni, dlatego też nie mają siły, ani chęci do wykonywania czynności od a do z, przez wszystkie etapy, a nie tylko na skróty. Co do tego, to przyczyniają się też inni ludzie. Jakby nie patrzeć, gdy człowiek czuje się niedoceniony przestaje się starać, a gdy zbyt często nie stara się, to wchodzi mu w nawyk, a później zaraża tym innych.

    ________
    Zapraszam do siebie:
    https://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się w 100% ale tak niestety jest i tego nie zmienimy.
    Co do sukienki jest mega !! A kapelusz to oddawaj !

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest straszne, że ludzie są tacy smutni. Jeśli zbiera się wokół mnie kilka osób, które są tak negatywnie nastawione do wszystkiego to automatycznie ta aura przechodzi na mnie, jak katar... // WeźSię.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest śliczna. Podobają mi sie takie, ale niestety nie noszę ich. Wiesz po dwójce dzieci już trochę ciało nie te, a ramiączka od biustonosza niezbyt fajnie wyglądają przy takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo polecam książki motywacyjne, pomagają być nastawionym pozytywnie, doceniać to co się ma i zachęcają do pracy na własny sukces! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę patrzeć jak ludzie są nieszczęśliwi. Chciałabym żeby każdy miał tą chwilę dla siebie, ale to chyba niemożliwe w dzisiejszych czasach, bo wszystko tak strasznie pędzi.

    dollflo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń