środa, 14 czerwca 2017

Poszarpana


Poszarpana. Tak się czuję. Rozszarpana na części. Elementy, które gdzieś się pogubiły. Nie działają razem. Nie współpracują. Szukam rozwiązania, jak je połączyć Póki co, nie ma ratunku. Czas biegnie. A ja za nim. W pogoni za samą sobą.. Czy czas będzie łaskawy i da mi szansę na zbudowanie siebie na nowo?

Dzisiejsza stylizacja to odskocznia od ostatnich słodkich sukienek w roli głównej. Dziś mam na sobie biały t-shirt z dziurami, czarne spodnie w białe pionowe paski i srebrną torebkę. Te 3 rzeczy to moje nowości. Torebka to mój zdecydowany faworyt. Jest masywna, ma w środku trzy komory, środkowa jest na zamek. Co więcej ma mnóstwo kieszonek, więc jest idealna dla każdej z nas - przecież uwielbiamy nosić milion (nie)potrzebnych rzeczy. T-shirt jest bardzo ciekawy. Jednak nie jestem na tyle odważna, aby wyjść w nim na ulicę, bo dziury lekko odsłaniają biustonosz. Ogólnie jego materiał jest przyjemny, nie jest sztuczny. A spodnie mają świetny wzór. Jednak nie trafiłam z rozmiarem, dlatego proponuję brać je 2 rozmiary większe, bo są bardzo obcisłe w łydkach i bardzo wąskie w talii. Do tej stylizacji dobrałam białe reeboki, które w tym roku bardzo mi się podobają. Moja mama czekała 2 tygodnie, aby je założyć, bo ja potrzebowałam ich do zdjęć na bloga - dziękuję za cierpliwość i poświęcenie :D  Poza tym rzeczy są dobre jakościowo i mogę je Wam szczerze polecić - tylko uważnie patrzcie na cm w tabeli rozmiarów.

t-shirt - zaful (tutaj) | spodnie - zaful (tutaj) | torebka - zaful (tutaj) | buty reebok - empik | kolczyki - bornprettystore (tutaj)








t-shirt - zaful (tutaj) | spodnie - zaful (tutaj) | torebka - zaful (tutaj) | buty reebok - empik | kolczyki - bornprettystore (tutaj)

Pamiętajcie o kodzie rabatowym do bornprettystore.com

21 komentarzy:

  1. Ja uważam że bluzka jest spoko, nic Ci nie widać i spokojnie możesz ją nosić
    A już tak dla Twojego zupełnego komfortu to polecam kolorowy dopasowany top pod spód i będzie ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba ta bluzka, jest oryginalna i bardzo ciekawa :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. aww podoba mi się ta stylizacja, taki luz pomieszany z elegancją! :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka wyglada na ciekawa :) Przechodni nie patrzyli na Ciebie dziwnym wzrokiem? :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, sama mogłabym taką założyć.Świetnie w niej wyglądasz. Bardzo ciekawa całość :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć koszulka nie w moim stylu, to spodnie podbiły moje serce!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki miks stylów! ;) bardzo oryginalnie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie nietypowe ubrania :-) dla mnie bomba, buzka!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Ta bluzka? Jak dla nas rewelacja! Kochamy takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!To bardzo udane połączenie modnego minimalizmu ze sportowym luzem, w którym tak Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie! Bluzka sztosik :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Love so so much this outfit!! Specially the t-shirt!!
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka ciekawa, ale też raczej nie założyłabym jej przez to, że odsłania biustonosz. Jakby dać koronkę pod spód, to myślę, że spoko by wyszło ;)
    Opis zdjęć idealnie wpasował się do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful! I love the holes in the shirt - so stylish! x
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    http://marinawriteslife.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  15. wzór spodni faktycznie świetny :) bardzo podoba mi się ich krój, kojarzą mi się głównie z takimi garniturowymi zestawami ;) dlatego jeszcze bardziej spodobało mi się połączenie ich z reebokami! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ciekawie to wygląda :) Stylizacja bardzo udana

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, luźny, a zarazem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, wszystko ładnie do siebie dobrane :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje stylizacje, pozdrawiam - fanka z seven bloggers 😄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger