niedziela, 2 kwietnia 2017

Natalia poleca | ulubieńcy marca

 
Kochani witam was serdecznie w kwietniu! Kwiecień rozpoczął się piękną pogodą. Oby zostało tak jak najdłużej. W związku z nowym miesiącem podsumuję dziś marzec. Pokażę Wam moich ulubieńców. Marzec ogólnie rzecz biorąc był dobrym miesiącem. Niestety rozpoczął się jednym przykrym wydarzeniem, ale reszta miesiąca była serio udana (oczywiście pomijając mniejsze lub większe stresy). Wreszcie mam zdobyłam pierwsze oceny na studiach w 2 semestrze. Narazie wszystko pozdawane, oby tak dalej.  W minionym miesiącu miałam także możliwość nagrywania na snapach blogerskich, za co bardzo dziękuję - to była super przygoda. W marcu był oczywiście bardzo ważny dzień - dzień kobiet, który spędziłam w tym roku bardzo sympatycznie.. ale o tym co i jak dowiecie się z dalszej części wpisu. Liczę, że w komentarzach pochwalicie się swoimi ulubieńcami marca - może staną się moimi ulubieńcami kwietniowymi - kto wie?

ULUBIONE WYDARZENIE
 Wspomniany wcześniej dzień kobiet to moje ulubione wydarzenie tego miesiąca. Tego dnia podczas ćwiczeń na uczelni na 7.30 (o zgrozo) otrzymałyśmy od kolegów z grupy po pięknej różyczce, co było bardzo miłym gestem. Sama również o siebie zadbałam w ten dzień - wypiłam Salted caramel Latte oraz zjadłam przepyszną Foccacia Roma.

ULUBIONY ZAPACH
 Do mojej kolekcji perfum dołączył Calvin Klein Down Town, który ma ładny zapach, zupełnie inny od tych, które jestem zwykłą używać. Na zdjęciu widzicie także moje słodkie, pastelowe pazurki.

W tym miesiącu również polubiłam się z Salvador Dali - Love kiss. zapach lekko słodki, lekko mocny. w tym miesiącu przypadł mi do gustu.

ULUBIONE KOSMETYKI - MAKIJAŻ
Prym w tej kategorii wiedzie moja miłość z Makeup Revolution - paletka cieni Golden Bar, którą pokazywałam Wam w haulu zakupowym z Londynu - tutaj. W marcu najczęściej się nią malowałam, paletka ma cudowne kolorki, dosyć różnorodne i to mnie w niej urzeka (poza genialnym opakowaniem:D).
Mój ulubiony krem BB to krem z Garniera - spełnia moje oczekiwania i co najważniejsze jest bardzo jasny, a ja jestem strasznym bladziochem. Krem kozie mleko z Eveline bardzo lubię, nie podrażnia mojej skóry i cudownie pachnie.

ULUBIONE KOSMETYKI - WŁOSY

Bardzo ważny kosmetyk to płukanka do włosów. Ja włosy farbuję i muszę pozbywać się żółtego odcienia, a ta płukanka radzi sobie z tym świetnie. Co więcej, jest tania, wydajna       i daje na moich włosach taki "słomkowy" efekt, który bardzo mi się podoba.
Absolutny hit - szampon sprawia, że moje włosy są gładkie, miłe w dotyku i mięciutkie!

ULUBIONE MIEJSCE
W tym miesiącu mój studencki przeszedł małą metamorfozę i jest jak z bajki o syrence. Więcej zdjęć mojego syreniego pokoju możecie zobaczyć tutaj.

ULUBIONE UBRANIA
W tym miesiącu stawiałam na minimalistyczną biżuterię i wreszcie przekonałam się do zegarków.

W marcu często śmigałam po mieście w moich ukochanych trampkach converse z futerkiem. Są idealne na chłodniejsze dni wiosny.

W marcu uwielbiałam chodzić w płaszczach - szczególnie w szarym ze zdjęcia i takim czerwonym. Uwielbiałam połączenie białego t-shirtu z welurowym topem. A więcej ubraniowych ulubieńców marca możecie zobaczyć w marcowych wpisach z moimi stylizacjami.

ULUBIONY GADŻET
Rolka do czyszczenia odzieży - u mnie sprawdziła się jako czyścik kanapy. Na kanapie mam jasne różowe kapy i muszę dbać o ich czystość, a wiadomo zawsze coś się przyczepi do jasnego koloru i potem ciężko tu usunąć. Ta rolka to wybawienie!

ULUBIONE NAPOJE
Nałogowo piłam herbatę jabłko-mięta - lubię takie klimaty. Jabłka to mój ukochany owoc, a w połączeniu z miętą tworzą świetny smakowy duet.
W poście nie jem słodyczy i pozwalam sobie wypić cappuccino smakowe. To jest bardzo dobre!

ULUBIONE JEDZENIE
Zacznijmy od wypieków mojej mamy. Na zdjęciu widzicie "cebularze. Bułki z cebulą i makiem - są pyszne!
Kolejny wypiek to słona babka z boczkiem. Pychota!
A teraz pora na moją inwencję kulinarną. Uwielbiam naleśniki - w marcu najczęściej jadłam naleśniki budyniowe podane z jogurtem naturalnym i bananem. Z racji, że kocham jabłka to nie mogło zabraknąć placuszków z jabłkami. A na śniadanie najczęstszą opcją był jogurt naturalny z płatkami owsianymi, odrobiną chia i owocem - kiwi, jabłkiem lub bananem.

___________________________

Oto moi ulubieńcy. Troszkę się tego uzbierało, a zapomniałam wspomnieć o kilku rzeczach. Mam nadzieję, ze kwiecień przyniesie mi kolejnych równie świetnych ulubieńców. Liczę, ze to będzie pozytywny miesiąc!

Koniecznie napiszcie mi, jacy są Wasi ulubieńcy:)

21 komentarzy:

  1. Metamorfoza twojego pokoju po prostu jest niesamowita, bardzo mi się on podoba ;) Ta Foccacia Roma wygląda przepysznie. Jestem ciekawa tych perfum od Calvina Kleina, uwielbiam jego zapachy ;) Moim ulubieńcem jest zdecydowanie pomadka w płynie Longstay Liquid Matte od Golden Rose, jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzenie to nasza ulubiona grupa ulubieńców :D Super inspiracje ^^ A spodnie z naszywkami - KOCHAMY! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czekoladka jest cudowna bardzo mi się podoba <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała wypróbować ten krem BB robi się coraz cieplej i trzeba zrezygnować z podkładu na rzecz czegoś lżejszego. A Twój pokój jest przeuroczy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić sobie tą płukanke.mam jajecznice na głowie i Joanna nie daje rady :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ulubieńcy. Ty masz zawsze cudowne pazurki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajowi ulubieńcy Moją uwagę skradło jedzonko, poproszę Cie o przepisy ..... Róże to mój kolejny faworyt - uwielbiam te hafty .....
    Zdjęcia jak zwykle super Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień kobiet to ciekawy czas dla nas, kobiet. :D Oj marzy mi się paletka Makeup Revolution i w najbliższym czasie chcę ją kupić. :D Garnier BB kiedyś używałam, jednak zrezygnowałam, ponieważ za bardzo nawilżał mi twarz, a za mało krył. Wiem, że to bb, więc idzie w strone kremu, a ja wole podkłady.
    Cameleo używała moja mama i była z tej płukanki zadowolona. ;)
    Coraz bardziej przekonuję się do haftów, więc spodnie super!
    Taka rolka to obowiązkowy przedmiot w moim domu!
    Ja ko ham zielone herbaty.
    Marcepanu nie lubię więc napój nie dla mnie.
    Kakaowe naleśniki kocham!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. spodobał mi się płaszcz, welurowy top i spodnie, fajną masz pościel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne pazurki! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haftowane jeansy rewelacja!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki masz cudowny pokój<3
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo inspirujące są te Twoje zdjęcia. Ja się nie skupiałam na ulubionych rzeczach, więc chyba nie dałabym rady zrobić takiego postu, a szkoda ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy , najbardziej mi spodobały spodnie w kwiaty

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger